Všechno marné. Zbytečné, bez základních základů pokusy vysvětlitivší marné jsou 
Pane Sobieski, budu se bavit k tématu:
1) sežeň si něco, co by se dalo považovat za joystick. Popros třeba rodiče, ať ti koupí od firmy Genius ten bazmek za cca 300,- To na začátek bohatě stačí.
2) zkus se pořádně seznámit s nějakým jednoduchým letadlem jako třeba Cessna C172 a naučit se koukat na ty přístroje a poznávat a naučit se ovládat ty přístroje, které tam jsou. To je prostě základ, bez toho se nehneš. Až toto zvládneš aspoň z poloviny, pak se můžeš začít bavit o něčem dalším jako je třeba ILS.
PS: pár kontrolních otázek soudruhu kapitáne (nechci ti dokazovat, že jsi hloupý nebo něco podobného, ale chci ti dokázat, že o dané problematice opravdu nic nevíš a bylo by vhodné a pro tebe i snažší se o to zajímat z jiné strany):
a) Co je to QNH a co standard. Ke kterému přístroji se to váže a co to vlastně s oním přístrojem udělá?
b) Co to je směrový setrvačník (Gyrokompas) a na co v letadle vlastně je (resp. k čemu se dá využít)?
c) Co je to variometr a k čemu vlastně slouží? Co na něm poznáme?
d) Na rychloměru jsou takové barevné části (beru rychloměr cessny, o větších letadlech vůbec nemá cenu se bavit). K čemu jsou a co které barvy značí?
e) Co to jsou vztlakové klapky a na co se používají a proč?
f) A teda když už jsme u toho, co to teda je, to ILS, jak poznáš kde jsi(na ose sestupu, v ose dráhy)?
Až odpovíš pravdivě všechny tyhle otázky, tak se pak můžem začít bavit o dalších věcech, které by ti mohly přistání podle ILS trošku víc přiblížit  |
|