pytam sa preto, lebo mna (nas) ucili, ze robit osmicky nad letiskom je viac-menej samovrazda z toho dovodu, ze je tam dost vela zataciek, nemusi ti vyst rozpocet, atd, atd.
mna to ucili tak, ze pekne ked sa zacne tocit placana a uvidim svetlicu, plne vztlaky, plne brzdy, hlasim afis, rychlost cca 140 a az do 50m pokusam vypinat.
priblizenie robim klasickym okruhom - akurat, ze je ovela mensi, v podstate je to len jedna zatacka s pristanim proti navijaku.
cela mudrost tejto technik je to, aby ero malo vacsiu vertikalnu rychlost, ako horizontalnu a aby sa to lano len ukladalo na zem - t.j. aby som ho pod sebou netahal tak vela...
aj ja si myslim, ze je to takto lepsie, nakolko neskuseny pilot sa nad letiskom v osmicke zabudne nad stredom drahy v zatacke a je v p.....
ale tiez som pocul, ze po viseni lana sa sada zasadne pred seba napriklad v Bolerazi neviem, co je na tom pravdy )) |
|