Pozor, to si nerozumíme. Autogen pracuje s různými vrstvami a typy objektů. Rámcové je lze rozdělit na dva typy:
a) Objekty generované na základě nějakých algoritmů - typické malé domky, haly a paneláky (z FS2002), řadové domky a předměstské činžáky (z FS2004) a blokové domy (FSX).
b) 3D Objekty pevného tvaru vytvořené knihovních objektů.
Tyto nelze vzájemně zaměňovat (i když ve FSX jsou nové blokové domy tvořeny a definovány také jakýmisi třídami). Tzn ve FS2004 nejde nahradit klasické autogenové domky "všude" pomocí 3D objektů - jediná možnost by byla úplně smazat původní domky a vytvořit zcela nové .agn soubory s těmi 3D (a ještě by to asi nevypadalo dobře kvůli velikostem - právě rozmanitost těch generovaných domků dost pomáhá realističnosti).
K druhému dotazu - do FS2004 s regiony tímto způsobem pracovat nelze, FSX to umí. Nicméně hlouběji jsem do toho nehrabal, je to docela vyšší dívčí.
Celkově nejlepším řešením pro FS2004 by asi bylo nahradit pro východoevropský region pouze textury, kterými se potahují generované domky, pro FSX je to obdobné, tam by to navíc šlo došperkovat i typickými činžáky se složitějšíma modelama střech.