FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 24. 10. 2025, svátek má Nina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé) Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 00:25
FSPilot   
Zdravím, do pozdních hodin se trápím a nemůžu přijít na to, kde je chyba...

Zkouším si udělat orto pro LKMT, ale ground mi asi generuje chybné BGLka nebo nevím co se děje... jedno orto už mám úspěšně za sebou, ale tohle se né a né podařit... Prvně, protože mám udělané výpočty v excelu, abych to nemusel složitě počítat pořád dookola a stačilo by změnit jen čísla, jsem zjistil, že jsem chybu dělal v tom, že jsem psal desetinnou čárku do INF souboru jako "," a né jeko "."... ale tím se mi podařilo jen vygenerovat obrázky na orto.

Ale jakmile dám do simu (addon scenery/lkmt_orto/scenery) BGL vytvořený Groundem, tak mi FSka vždy spadne jakmile se přiblížím k LKMT a má se začít načítat orto a nebo při načítání přesně na 53% (občas na 54%). Při BGL vytvořeném resamplerem to nedělá a jede to "normálně", až na to, že textury jsou úplně zmateně rozházené a i orientace orta je zcela chybná. Výpočty jsem několikrát kontroloval a soubory s ortem (bmp) jsem svisle převrátil.

teď už mi to nemyslí, ale dost mě to štve.... díky za rady
36462 B / 600 x 450 / chyba.bmp
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ