no tak bohužel, padá to pořád... ikdyž dám léto, ikdyž dám tu texturu 252... je to bezezměny. Divné je, že po resamplování jsem neotočil ty textury, jak by se mělo a zobrazují se "korektně", akorát celé to orto leží mimo místo, kde patří... já to nechápu
Předpokládám, že to padá z jediného důvodu, a to, že polygon je umístěn správně, ale resampler nějak zblbne textury, které jsou ve většině mimo polygon a tím pádem to spadne, protože nejsou textury, které by to potřebovalo...
Jen pro ilustraci, co tím myslím... na obrázku je černě dráha letiště a červeně polygon, který jsem vytvořil a tak by měl být umístěný, ale při použítí resamplovaného BGL, kdy to jedině nepadá se textury zobrazují jako ten zelený obdélník, tedy pro polygon, který by měl být umístěný, jako ten žlutý... nevím co s tím je, protože NW a SE body jsem dělal podle mapy.cz a mělo by to sedět  |
|