FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 24. 10. 2025, svátek má Nina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé) Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: Orto pomocí Ground 2k4 (po druhé)   4. 2. 2009 / 10:30
FSPilot   
no tak bohužel, padá to pořád... ikdyž dám léto, ikdyž dám tu texturu 252... je to bezezměny. Divné je, že po resamplování jsem neotočil ty textury, jak by se mělo a zobrazují se "korektně", akorát celé to orto leží mimo místo, kde patří... já to nechápu

Předpokládám, že to padá z jediného důvodu, a to, že polygon je umístěn správně, ale resampler nějak zblbne textury, které jsou ve většině mimo polygon a tím pádem to spadne, protože nejsou textury, které by to potřebovalo...

Jen pro ilustraci, co tím myslím... na obrázku je černě dráha letiště a červeně polygon, který jsem vytvořil a tak by měl být umístěný, ale při použítí resamplovaného BGL, kdy to jedině nepadá se textury zobrazují jako ten zelený obdélník, tedy pro polygon, který by měl být umístěný, jako ten žlutý... nevím co s tím je, protože NW a SE body jsem dělal podle mapy.cz a mělo by to sedět
13902 B / 369 x 431 / chyba.JPG
   Seznam příspěvků  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ