|  | X-plane nové modelovanie letového modelu, prosba o preklad 23. 2. 2009 / 19:10 | |
|  | No, nevím, zda to bude přesně, je to vytržené z kontextu, takže nekamenovat.
My už dále nebudeme vykreslovat (generovat) úplav z nějakého elementu křídel, ale namísto toho budeme odrážet vzduch spoza křídel v 3D prosoru
To znamená, že trupy, ??těla??, proudy vzduchu do vrtulových disků,… VŠECHNO bude generováno zasažené úplavem jakéhokoli křídla (asi aerodynamického činitele) před tím.
Tak jak se budeme zaobírat VRTULEMA před křídlama, budeme mapovat „vrtulák“ v 3D prostoru, jak to půjde..
To znamená, že všechna křídla, vrtule, těla (asi trupy) jsou ve „vrtuláku“ a úplavu všeho, co se nachází před nimi ve všech případech.
Můžete je ještě vidět!
Vyber letadlo a jdi létat. Stiskni dvakrát „ / “ k zobrzení vektorů proudu vzduchu. Uvidíš v 3D prostoru úplav ( vektory směřující (proudící) dolů) a vrtulák (vektory směřující (proudící) dozadu).
Matematika!
Dbejte na to, aby vektor úplavu směřoval přímo dolů. To proto, aby jste viděli změny ve vektoru proudu vzduchu. Z volného toku vidíte pouze klesající část úplavu.
Teď máme zdokonalení vztlak tvořený trupem, odpor, boční síly, a jejich tvoření. Tento jev pomáhá vrtulníku přesně viset.
Jak? ve visu, je trup vrtulníku ve rotorovém úplavu tak, že smysl síly směřující skrz trup způsobí jeho nehýbání se (stabilitu). Tak aby tato dynamika měla smysl, veďte proud vzduchu přes trup, který je v rotorovém úplavu za předpokladu,, že rotorový úplav je úplně rozdílný, jak tok nezasaženého vzduchu, jak je ukázáno nahoře
|
| |
|