FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 13. 9. 2025, svátek má Lubor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Charakteristika chování modelů letadel ve FS Jeden příspěvek | Celý strom
Charakteristika chování modelů letadel ve FS   10. 3. 2009 / 13:59
Kubikula   
Takže v podstatě, pro někoho, kdo si v tom libuje je třeba ten X-plane lepší, něco, jako Condor oproti FS?
Podle toho co píšeš, nemá na letadlo vliv tlak vzduchu? Třeba podle PMDG 737NG když měníš qnh hodnoty na MCP, tak se ti mění délka dráhy potřebná pro vzlet. Alespoň tak jsem to pochopil. Nikdy jsem ale nezkoušel, jestli to funguje nebo jen ukazuje. Je zajímavé, že FS jako takový turbolence nesimuluje, ale když přistáváš a jsi cca 100m nad dráhou a spadne ti piřpojení, tak při správné změně počasí oproti defaultu to s tebou docela dost škubne. Z toho usuzuji, že nějaké extrémy technicky provádět jdou. Holt některé vlastnosti vyplynou ač nechtěně.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ