No on ten typek v druhem dotazu pise" OK, díky, ale kdž přilétnu do CTR tak ho stejně musím kontaktovat a pak teda ještě TWR, říkám to správně???" takze evidentne v tom ma trosku gulas a tezko rict, co si on pod zkratkou CTR predstavoval.
Kazdopadne je skoda, ze mu nemuzeme odpovedet stejne jak pro real, tak pro ivao, protoze zrovna problematika VFR letani na IVAO s realem casto moc spolecneho nema. Je to dano hlavne absenci ridicich, proto na IVAO casto vsechen provoz v CTR ridi veznik.
V realu, pokud chci vletet do prostoru CTR Ruzyne se vola na Ruzyne Radar tusim, coz je sluzba approach. Jestli to tak neni, tak mne prosim nekdo opravte, abych neplacal kraviny. Ridici si vas necha na frekvenci nebo nekam dal preda, treba na Ruzyne Vez nebo Kbely vez, podle toho kam letite.
V pripade IVAO bych doporucoval pokud je LKPR_APP zavolat jeho treba 2min pred vstupnim bodem a pokud APP neni pritomen, tak misto neho volat LKPR_TWR.
Rad bych jeste zminil pro zacatecniky s VFR letanim, ze do okrsku letiste CTR se da vstoupit (vletet) jen pres urcite definovane body. Mapku s temito body naleznete zde: http://lis.rlp.cz/ais_data/aip/data/valid/a2-pr-vfrc.pdf
Addon, ktery prida VFR body vsech letist v CR do defaulni GPS jsme spachali spolecne s Fabem a ke stazeni je zde: http://www.aeroweb.cz/forum/download.asp?item=5
Jak muze vypadat frazeo pri letu na rizene letiste v tomto pripade Turany zde: http://www.aeroweb.cz/clanek.asp?ID=1391&kategorie=3 |
|