Aha, tak děkuji za vysvětlení, řídící mě opravdu vektoroval a opravdu jsem nevěděl přesně kde jsem a důvěřoval jsem řídícímu.
Proto (i když radiovýškoměr začal hlásit snižování výšky nad terénem) jsem pokračoval stále v klesání, když už byla výška dost malá znervozněl jsem, vypnul AP a přemýšlel kam se uhnout, ale v tu chvíli se ozvaly varovné signály a v příštím okamžiku následoval náraz do hory, jelikož byla tmavá noc a nic jsem neviděl, tak pocit těsně před nárazem byl velice nepříjemný, stále si ho pamatuji.
I já jsem se ale dopustil chyby, že jsem neměl náležité přibližovací mapy, zřejmě bych pak odhadl nad čím se pohybuji a mohl bych v čas přestat klesat, ale dokud se radiovýška rychle nesnižovala, asi bych se tomu stejně nevěnoval, pak už by bylo pozdě.
Každopádně díky za vysvětlení, budu si to už pamatovat. |
|