Ahoj,
tu scénu z gmaxu pro FS9 si nahraješ do gmaxu, kterej má FSX gamepack, tam by mělo všechno vypadat normálně. Smažeš stávající materiály a uděláš nový materiál a při výběru typu materiálu označíš "FlightSimX" a už vykoukne okno material editoru. To má mnohem víc možností než standardní. Jinak mapování ani nic podobnýho neměníš, to zůstává. Stačí akorát smáznout starý materiál a aplikovat na holý objekty ten nový.
Silně doporučuji dávat pozor na jména materiálů- podle mě by to mohl být i tvůj problém, protože automaticky je tam jméno Mtl #0 a pokud máš více materiálů s tímto názvem tak to zobrazí pouze jeden materiál a jednu bitmapu. Takže dávat pozor na jedinečnost názvů.
Jinak teda nahrát bitmapu stejně jako u FS9 materiálu do diffuse. Barva v políčku specular určuje sílu odlesku, černá = matná, bílá = lesklá, ale bere to i různý stupně šedi, nebo i specular mapu. Pak akorát nastavíš parametry v tom zbytku (ale pokud je necháš tak jak jsou, tak by se nemělo nic stát a mělo by to fungovat), detailně je to popsaný v SDKčku konkrétně v souboru FSXMaterial.html.
To je asi tak vše co mě k tvému problému napadá. Zkus to a uvidíš, video se mi moc dělat nechce, protože jak se znám, tak bych tim zabil celej víkend a když už mám trošku času, tak se snažim dělat na MiG-21 nebo W-3.
Doufám, že se povede, za Poprad FSX only bych byl velice rád;o) |
|