FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
scenerie do FS9 a FSX - jde udělat současně? Jeden příspěvek | Celý strom
scenerie do FS9 a FSX - jde udělat současně?   8. 12. 2009 / 20:21
Aardvark   
Ahoj,

tu scénu z gmaxu pro FS9 si nahraješ do gmaxu, kterej má FSX gamepack, tam by mělo všechno vypadat normálně. Smažeš stávající materiály a uděláš nový materiál a při výběru typu materiálu označíš "FlightSimX" a už vykoukne okno material editoru. To má mnohem víc možností než standardní. Jinak mapování ani nic podobnýho neměníš, to zůstává. Stačí akorát smáznout starý materiál a aplikovat na holý objekty ten nový.

Silně doporučuji dávat pozor na jména materiálů- podle mě by to mohl být i tvůj problém, protože automaticky je tam jméno Mtl #0 a pokud máš více materiálů s tímto názvem tak to zobrazí pouze jeden materiál a jednu bitmapu. Takže dávat pozor na jedinečnost názvů.

Jinak teda nahrát bitmapu stejně jako u FS9 materiálu do diffuse. Barva v políčku specular určuje sílu odlesku, černá = matná, bílá = lesklá, ale bere to i různý stupně šedi, nebo i specular mapu. Pak akorát nastavíš parametry v tom zbytku (ale pokud je necháš tak jak jsou, tak by se nemělo nic stát a mělo by to fungovat), detailně je to popsaný v SDKčku konkrétně v souboru FSXMaterial.html.

To je asi tak vše co mě k tvému problému napadá. Zkus to a uvidíš, video se mi moc dělat nechce, protože jak se znám, tak bych tim zabil celej víkend a když už mám trošku času, tak se snažim dělat na MiG-21 nebo W-3.

Doufám, že se povede, za Poprad FSX only bych byl velice rád;o)
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ