Video se mi opravdu dělat nechce , zkoušel jsem dělat něco ve stylu návodu na základní modelový operace v gmaxu, ale zkončilo to tím že jsem u toho strávil hromadu času a výsledek žádnej, hold na videa jsem asi levej )).
Nemyslel jsem jména bitmap, ale materiálu, viz obrázek v rámečku. Bitmapy (textury.bmp) zůstavají stejný, akorát smážneš starý materiály v gmaxu a uděláš nový FSX materiály, který pak aplikuješ na objekty. Nemusíš na každej klikat zvlášť, stačí když uděláš hromadnej výběr a a v material editoru odklikneš apply. Popřípadě ještě můžeš použít multimateriál a pak přiřazovat jednotlivý polygony daným podmateriálům, ale to už se mi zdá lepší ta první varianta.
Noční textura je popsaná právě v tom souboru na který jsem odkazoval o příspěvek výše. Mělo by to být tak, že noční texturu nahraješ do self illumination map a emissive mode změníš na AdditiveNightOnly, na scenérkách jsem to nezkoušel, ale mám podobným způsobem dělanou forsáž na MiGu. |
|