FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
scenerie do FS9 a FSX - jde udělat současně? Jeden příspěvek | Celý strom
scenerie do FS9 a FSX - jde udělat současně?   9. 12. 2009 / 21:02
Aardvark   
Video se mi opravdu dělat nechce, zkoušel jsem dělat něco ve stylu návodu na základní modelový operace v gmaxu, ale zkončilo to tím že jsem u toho strávil hromadu času a výsledek žádnej, hold na videa jsem asi levej)).

Nemyslel jsem jména bitmap, ale materiálu, viz obrázek v rámečku. Bitmapy (textury.bmp) zůstavají stejný, akorát smážneš starý materiály v gmaxu a uděláš nový FSX materiály, který pak aplikuješ na objekty. Nemusíš na každej klikat zvlášť, stačí když uděláš hromadnej výběr a a v material editoru odklikneš apply. Popřípadě ještě můžeš použít multimateriál a pak přiřazovat jednotlivý polygony daným podmateriálům, ale to už se mi zdá lepší ta první varianta.
Noční textura je popsaná právě v tom souboru na který jsem odkazoval o příspěvek výše. Mělo by to být tak, že noční texturu nahraješ do self illumination map a emissive mode změníš na AdditiveNightOnly, na scenérkách jsem to nezkoušel, ale mám podobným způsobem dělanou forsáž na MiGu.
13009 B / 368 x 234 / material.JPG
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ