Černý smaž, příjdeš tim o 3 polygony. Ale celej trup převedeš do editable mesh, přepneš do polygon/čtvereček (nebo face/trojúhleníček) modu a odmáčkneš tlačítko create a naklikáš si nový polygon / face.
Doporučuju k tomu požít funkci uchopení- 3D Snap toggle- ten magnet na dolní liště (když na něj klikneš pravým, tak pod záložkou Snaps zaškrtni vertex- pouze vertex!) a když budeš kurzorem poblíž nějakýho bodu tak se ti na něm zobrazí křížek a kliknutím klikneš právě na ten bod.
Problém je, že takhle ti v jednom bodě vzniknou dva, nebo více, vertexů. To opravíš buď tím, že je označíš a zmáčkneš collapse, nebo rychlejší a přesnější cestou je označit je všechny klidně i s bodama v okolí a pod položkou Weld nastavit malý rozmezí- řádově 0.001m a odmáčknout Selected. Tim dosáhneš sjednocení vybraných bodů, který jsou u sebe blíž jak 1 mm.
Doufám, že jsem to napsal srozumitelně ), kdyby ne, tak se ptej dál |
|