FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax - spojení vertexů hranou   28. 12. 2009 / 16:14
Aardvark   
Černý smaž, příjdeš tim o 3 polygony. Ale celej trup převedeš do editable mesh, přepneš do polygon/čtvereček (nebo face/trojúhleníček) modu a odmáčkneš tlačítko create a naklikáš si nový polygon / face.
Doporučuju k tomu požít funkci uchopení- 3D Snap toggle- ten magnet na dolní liště (když na něj klikneš pravým, tak pod záložkou Snaps zaškrtni vertex- pouze vertex!) a když budeš kurzorem poblíž nějakýho bodu tak se ti na něm zobrazí křížek a kliknutím klikneš právě na ten bod.
Problém je, že takhle ti v jednom bodě vzniknou dva, nebo více, vertexů. To opravíš buď tím, že je označíš a zmáčkneš collapse, nebo rychlejší a přesnější cestou je označit je všechny klidně i s bodama v okolí a pod položkou Weld nastavit malý rozmezí- řádově 0.001m a odmáčknout Selected. Tim dosáhneš sjednocení vybraných bodů, který jsou u sebe blíž jak 1 mm.

Doufám, že jsem to napsal srozumitelně), kdyby ne, tak se ptej dál
 1x    Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ