FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 20. 10. 2025, svátek má Vendelín Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Maps2bgl posté Jeden příspěvek | Celý strom
Maps2bgl posté   11. 3. 2010 / 23:17
marko6
maps2bgl x ti udela u jednotlivy oblasti z tech rastrovych obrazku BGLko ve kterym textury jsou integrovany,coz znamena ze kdyz to chces dohromady,tak muzes sesypat BGLka do jedne slozky a je to.

Este mala rada:ty bile obrazky co dela (.tif),tak u nich plati-co je bile,to se zobrazi,coz znamena,ze kdyz ten rastrovy obrazek ulozis a otevres v malovani nebo v jinem editoru,tak muzes obtahnout vodu,cili vsechno bude bile krome vody a ulozis jako .tiff a puvodni nahradis..
ve fsx se pak ta nebila cast(voda) zobrazuje jako default,cili pokud mas UTX nebo podobny addon tak ta voda sedi docela dobre..
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ