"Engine určitě nekontroluje, zda náhodou nějaká součást letadla "neškrtla" o zem. "
Dovolím si oponovat : kdyby to nekontroloval, tak se nezačne zvedat prach, když vezmeš koncem křídla o zem.
Nejspíš jde o to, jak velká část určitého 'body' je pod úrovní terénu. Křídlo pár čísel pod zemí jen víří prach, když je to víc, tak už je to špatně. Vrtulí stačí jen škrtnout a za chvíli se začne kouřit z motoru. V letu na zádech stačí zavadit o zem kormidlem a sbohem ... mluvím o defaultním letadlu z PM.
Ohledně odolnosti podvozku : třeba maximální povolená přetížení, která jsou uváděna v manuálech, jsou zhruba 60 % toho, kdy se to začne opravdu lámat. To samé bude platit asi i pro podvozek : jestliže se nezlomí, když se s tím v XPL práskne, ještě nemusí znamenat, že se za těch samých okolností zlomí v reálu. Někde by se mělo dát nastavit, jakou šlupku to ještě vydrží, ale zatím nevím kde. |
|