>set the idle gate (jestli sem to správně pochopil, tak pro let se dává spínač 10 na middle console do polohy dolů a kontrolky "prop out of mid" pak zhasnou)
Tady to je v tom manuálu vůbec nějaký zmatený. Pod pojmem IDLE GATE se většinou označuje jistý zámek pák tahu, aby pilot na zemi nemohl omylem či spíše nepozorností strčit do pák a nezvýšil výkon nad akceptovatelnou mez. Se stavěním vrtule to IMHO nemá co do činění. Ten přepínač co zmiňuješ, zamyká právě stavění vrtule - v ruské verzi "NA UPOR VINTA", v anglické "IN MIDDLE" a v manuálu poněkud podivně IDLE GATE. Pravda je v tom, že stejně jako ty zámky tahu se to odjišťuje před vzletem, ale podle mojí selské logiky se to tedy musí deaktivovat před testem praporování a pak zase zapnout.
Já v tom dělal chybu a letadlo, pokud to máš odjištěné, jede po zemi strašně rychle i na volnoběh a furt se musí brzdit.
>a taky bod 23 "turn all the electrical instuments" jsem z větší části ignoroval,
>samozřejmě body 24 - 27 jsem provedl správně.
K tomu snad jen tolik, že já v manuály dob 23 nemám ani ty další ??
>Jo a taky neumim nastavit palivo ještě (v sekci load mi tam chybí ty šipky, co jsou >u passangers), to se asi musí někde otevřít nějaký palivový ventily, že jo ...
Ne. V sekci LOAD nastavíš vzdálenost cíle, vzdálenost zálohy, rezervu a dobu na zemi a ono to vypočítá palivo za tebe.
|
|