Především díky za přání.
Pokud se týká praporování a mojí poznámky. Na přiloženém obrázku jsou zobrazeny dvě táhla, nebo možná přesnější výraz bude tlačítka. Jedno pro levý, druhé pro pravý motor.
Za normálních okolností je táhlo vysunuté a světélko na něm nesvítí, pokud je motor v otáčkách, svítí zeleně READY. Světla nad ním pak znamenají zeshora: (zelené)OUT OF FEATHER, (zelené) READY, (červené) FEATHERED.
Pokud to tlačítko zmáčneš, vrtule se postaví do praporu, zhasne READY a rozsvítí FEATHERED. Narozdíl od IL-14 jak to pustíš, tak to zase vyleze a "odpraporuje" se to (proto ta poznámka). Abych řekl pravdu, zapraporoval jsem to tak, že jsem to držel a držel a držel až to chcíplo (buď samo nebo požárem) - ještě udělám nějaký výzkum.
Raději přesný překlad:
zapraporovat vrtuli hořícího motoru stiskem tlačítka KFL37, pojistit praporování havarijním hydraulickým nastavením (avarijnym gydroostonovom).
Co znamená ta druhá část (která by možná řešila ten problém) netuším.
Navigaci (bez autopilota) ti popíšu hnedka v dalším, ať to nemotáme.
|
|