Sice mi Borek po icq toto potvrdil, s odkazem na L4444, nicmene tam se o tom, ze by IFR mel prednost pred VFR, nic nepise. Mozna je to v jinem dokumentu. Odkaz by se hodil Slysim neco takovho poprve (coz neznamena, ze to tak neni .) Dovedu si predstavit, ze pokud to je planovaly IFR (rekneme treba pres planovac letu na ivao, nebo neco takovyho), tak se da ocekavat, ze by mel odletet podle zabookovaneho casu (defakto slot na odlet). coz je asi to, o co vidlemu jde.
frajer by byl ATC, ktey by mu dal CTOT za hodinu a pul due to heavy traffic. v souladu s predpisy, a mel by pokoj.
kazdopadne, jedna vec je jista pokud nechce ridici byt verejne vlacen kanalem, kdyz uvidi volacku CSA381, tak se k nemu chovat, jako by mel modry majacek. deset minut pred, deset minut po motorovy klid. a rozestup 50 majli ) |
|