Tady nejde o kompromis, to už pak je jedno, jesti to máš po čtvrtích nebo jako jeden celek (u Prahy/Brna/Ostravy asi ne, ale u většiny krajských či okresních měst ano). Problém je, že ty zjistíš horizonrální pozice (třeba nějakou utilitou ála Podkladník) ale nemáš výšku těch baráčků. A i kdybys zjistil reálnou výšku, tak zase nemáš jistotu, že bude sedět proti výšce terénu v XPL. Pokud to město není v rovině tak máš problém. A které město je v rovině, ani ten profláknutý rovinný Kolín to není.
Aby se to takto dalo řešit, bylo by asi potřeba:
- udělat aplikaci, kde naklikáš horizontální pozici každého objektu (baráčku) dle OF, jeho natočení a typ.
- přes SDK v XPL pro každou tuto pozici zjistit výšku (tuším to jde ale nezkoušel jsem)
- získaná data, teď už ve třech rozměrech hodit do čehosi, co z toho udělá jeden superobjekt OBJ nebo 3DS.
- určitý problém je v tom, že bys musel mít jedinou texturu, takže by s tím musela počítat R2 Library.
Teď určitě nemá cenu se s tím zabývat, uvidíme co přinese XPL 10, třeba problém zmizí (nebo naopak přibydou jiné).
|
|