|  | | Re: Re: Kde je chyba ? 26. 11. 2004 / 09:05 | |
|  | | Ja bych si todovolil malinko upresnit, postup je obecne asi takovy, ze mame neco jako "vyska stredniho priblizeni", coz je vyska ze ktere zahajujeme konecne priblizeni na bodu FAF a ve ktere se protne draha do te chvile horizontalniho letu se sestupovou rovinou GS. (pokud to samozrejme ATC nevymysli nejak uplne jinak). Zaklad je asi ten, abychom meli vzdy ve vzdalenosti vetsi nez je vzdalenost bodu FAF od prahu drahy, vysku mensi nez je v tom samem miste vyska roviny GS, potom naletnuti ILS probehne dobre. Poloha bodu FAF nebo naletnuti GS stejne jako vyska ve ktere se naletne je definovana na priblizovacich mapkach pro kazdou drahu na kazdem letisti. (pokud tedy ILS ma) App mod A/P muzeme zapnout kdykoli mame ILS App povoleny, je tam snad jedine omezeni ze bychom nemeli mit HDG vic nez 90° od smeru konecneho priblizeni. A jinak paprsek GS se zachyti jen v urcite male "toleranci" rozdilu od vysky GS, takze kdyz budem v modu ALT Hold, vis nez je zrovna rovina GS, tak pravdepodobne k zachyceni vubec nedojde a nemelo by se stat ze pan A/P vyrobi nejaky stremhlavy let. |
| |
|