FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 12. 2025, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Kde je chyba ? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Kde je chyba ?   26. 11. 2004 / 09:05
Willy
Ja bych si todovolil malinko upresnit, postup je obecne asi takovy, ze mame neco jako "vyska stredniho priblizeni", coz je vyska ze ktere zahajujeme konecne priblizeni na bodu FAF a ve ktere se protne draha do te chvile horizontalniho letu se sestupovou rovinou GS. (pokud to samozrejme ATC nevymysli nejak uplne jinak). Zaklad je asi ten, abychom meli vzdy ve vzdalenosti vetsi nez je vzdalenost bodu FAF od prahu drahy, vysku mensi nez je v tom samem miste vyska roviny GS, potom naletnuti ILS probehne dobre. Poloha bodu FAF nebo naletnuti GS stejne jako vyska ve ktere se naletne je definovana na priblizovacich mapkach pro kazdou drahu na kazdem letisti. (pokud tedy ILS ma) App mod A/P muzeme zapnout kdykoli mame ILS App povoleny, je tam snad jedine omezeni ze bychom nemeli mit HDG vic nez 90° od smeru konecneho priblizeni. A jinak paprsek GS se zachyti jen v urcite male "toleranci" rozdilu od vysky GS, takze kdyz budem v modu ALT Hold, vis nez je zrovna rovina GS, tak pravdepodobne k zachyceni vubec nedojde a nemelo by se stat ze pan A/P vyrobi nejaky stremhlavy let.
   Seznam příspěvků  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ