FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 9. 2025, svátek má Berta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TO/GA Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: TO/GA   21. 6. 2002 / 08:43Marek Mincbergr
Ahoj!

N1 bych spis nazval otacky fanu nez turbiny (tak bych, pokud vubec, nazval N2). Ony totiz jak N1 tak N2 jsou otacky celych rotoru (tudiz kompresoru i tubiny). N1 je nizkotlakej rotor. Meri se na urovni fanu snimacem kterej po vyndani vypada jak kladylko. N1 jsou zodpovedny za tah motoru (odpovida otackam fanu a fan dela 80 procent tahu motoru). Naproti tomu N2 jsou otacky vysokotlaky casti. Snimac je na AGB (skrin nahonu). Tenhle udaj je jeden z tech, ktery jsou potrebny pro urceni parametru (spravne cinnosti) motoru. Na vzlet potrebujes mit nejakej potrebnej tah (a tomu odpovidajici N1), nesmis ale prekrocit parametry motoru (mimo jine N2). A tohle ti ohlida automat tahu ve spolupraci s FMC.

Uznavam ze je to trochu OOT, ale nemohl jsem si neprsadit.

Marek
   Seznam příspěvků  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ