|  | Re: Re: TO/GA 21. 6. 2002 / 08:43 | Marek Mincbergr |
|  | Ahoj!
N1 bych spis nazval otacky fanu nez turbiny (tak bych, pokud vubec, nazval N2). Ony totiz jak N1 tak N2 jsou otacky celych rotoru (tudiz kompresoru i tubiny). N1 je nizkotlakej rotor. Meri se na urovni fanu snimacem kterej po vyndani vypada jak kladylko. N1 jsou zodpovedny za tah motoru (odpovida otackam fanu a fan dela 80 procent tahu motoru). Naproti tomu N2 jsou otacky vysokotlaky casti. Snimac je na AGB (skrin nahonu). Tenhle udaj je jeden z tech, ktery jsou potrebny pro urceni parametru (spravne cinnosti) motoru. Na vzlet potrebujes mit nejakej potrebnej tah (a tomu odpovidajici N1), nesmis ale prekrocit parametry motoru (mimo jine N2). A tohle ti ohlida automat tahu ve spolupraci s FMC.
Uznavam ze je to trochu OOT, ale nemohl jsem si neprsadit.
Marek |
| |
 | TO/GA - mlady pilot  | 20. 06. 02 v 21:38 |
|
 |  | TO/GA - Honza  | 20. 06. 02 v 22:32 |
|
 |  |  | TO/GA - Jozef Kaffka  | 21. 06. 02 v 08:00 |
|
 |  |  | TO/GA - Marek Mincbergr  | 21. 06. 02 v 08:43 |
|
 |  |  |  | TO/GA - mlady pilot  | 21. 06. 02 v 19:09 |
|
|