Najprv sa sadne a potom vyhodi padak.Evidentne to mal pod kontrolou,pekne pristatie a aj kupodivu kratky dojazd.
V Linach bol pripad,ked na MiG-21 F nesiel tiez vysunut podvozok , tak po vsetkych neuspesnych pokusoch o nudzove vysunutie sadal pilot na predne kolecko,ktore sa vysuva potiahnutim paky a naporom vzduchu a vlastnou vahou vypadne a zaisti sa.Podvesenu mal este pridavnu nadrz.No jeho pristatie bolo hodne odlisne,urobil niekolko nacvikov, stale bol dlhy,lebo efka nesmierne plave,hlavne ked to clovek nechce,no a na posledny krat sadol OK,ale plaval plaval po trave vedla drahy - nudzovy pas,a mieril rovno na hotovost a tesne ju minul a zastavil sa az skoro na konci predpolia z druhej strany.Najhorsie je,ze po dosadnuti takato masina nejde ovladat nicim,takze tam je clovek bezmocny,pokial to niekde smeruje na prekazku.Katapultaz na tejto masine neumoznuje bezpecnu zachranu pilota.
Takze, to sucko bola parada.Je divne,ze ani jeden hydraulicky system nefungoval,respektive mohlo dojst k zaseknutiu jedneho kolesa a vtedy je treba zasunut cely podvozok a nudzovo vysunut predne kolecko.
Pekne zabery.Nudzak som este nevidel.Raz spadlo nedaleko mna sucko/Malacky 1994 tusim/,ale nudzak so suckom som este nevidel. |
|