FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 21. 10. 2025, svátek má Brigita Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane Jak 40 od Felisa v predaji Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane Jak 40 od Felisa v predaji   22. 3. 2011 / 12:50
Balooo   
Nevím, jestli to tak není v uvedeném manuálu, resp. jestli se to třeba i nepoužívá, ale pokud už je ve fázi aktivace reverzu, tak už by G/A nemělo připadat v úvahu. Tj. těsně před dosednutím, nebo už na zemi. MAPt je už v té chvíli dávno za námi. Při pojíždění se potom obě krajní APU vypínají.

Nerozumím tomu, proč by se u krajních motorů nechával tah pro případný goaround a u středního přidávalo pro reverz, tyto dvě aktivity jdou proti sobě.

Ale přiznávám, že možné je lecos, vzhledem k času potřebnému pro náběh plného výkonu. On ten Jak v podstatě pořád letí na nominál (95%) - od stoupání až po TOD (model Suprunov). V plných klapkách na glisádě jsem měl 83-85%, Připomínalo to přistání na letadlové lodi.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ