Diky moc za odpovedi!
Ale stejne mi stale neni neco jasne...
MAPt,TP a IAF vim co znamenaji a i kde jsou zakresleny.
Ale stale jsem nenasel FAF-to je vlastne asi ta celkova konecna pristavaci procedura,ze ano?
IF-taky nevim,kde se tento bod nachazi.
Nevim(např na chartu Seattle KSEA ILS RWY 16L),jak mam v jednotlivych bodech sestupovat(KENMO->SAWSI atd)
Jakou rychlosti mam sestupovat-(u Barona 58) uz mam mit v techto bodech vysunuta kola,klapky a rychlost 105 uzlů,nebo je vysunuji až v bodu IAF?Nebo snad nekde uplne jinde?
V lekcich v FS je jen vzdy napsano zklesej na treba 4000 stop,ale jakou rychlosti a pod jakym uhlem-to uz tam nikdo nepise...mohl byste mi to nekdo vice objasnit? Treba jak se to dela i s jinym letadlem(ale nejlepsi by to bylo pro Baron 58)
Diky,
Adam |
|