FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 9. 2025, svátek má Andrea Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-200 vs PA34 200T SENECA II Jeden příspěvek | Celý strom
L-200 vs PA34 200T SENECA II   23. 4. 2011 / 22:09
tonde   
mno, u pilota mi to nic neříká, u technika ano.... Bližší info? Neříkej, že pokud máš MEP, tak si můžeš vzít libovolný pístový dvoumotor do 5700 kilo a letět... To se mi nezdá.... Bral bych úlevu stylu, že má nálet např nad 200 modin MEP jako PIC a pak že místo zhruba obecně obvyklýh dvou hodin a něco na typovku na téměř čemkoli to bude třeba 5 okruhů, ale takle obecně čéče nevím... Pokud máš SEP, taky je to třídní kvalifikace a taky nemůžeš lítat bez přeškolení fšechno, co splňuje SEP.... Či se mýlím? Neříkám, že mám stopro pravdu, ale flašku bych vsadil
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ