Není. Zkusíme to jinak:
b) přilétávající letadla: b) arriving aircraft:
i) volací znak; i) call sign;
ii) typ letadla (při prvním navázání spojení nebo
vysílání naslepo);
ii) type of aircraft (in the initial call or when
transmitting blind);
iii) letiště vzletu (není-li totožné s letištěm přistání); iii) aerodrome of departure (if it is not identical with
aerodrome of arrival)
iv) polohu letadla před vstupem do ATZ; iv) the position of the aircraft before entering the
ATZ;
v) místo zamýšleného vstupu do letištního okruhu; v) the intended position of entering the traffic circuit;
vi) polohu po větru; vi) downwind position;
vii) polohu před poslední zatáčkou (base leg) ; vii) base leg;
Já se celou dobu ptám, k čemu je AFIS bod číslo 3, když hned současně dostane bod číslo 4, tedy mnohem přesnější infromaci a potom taky hlášení o tom, co bude dělat. Pokud nechápeš uvedení konkrétní příkladu, tak s tím ti asi nepomůžu... |
|