Hlavicka:
Longint - hustota 1-2 patra
Longint - hustota 3-5 patra
Longint - hustota 6-8 patra
Longint - hustota 9-12 patra
Longint - pocet domu
Longint - pocet bloku vegetace
Longint - unknown
Longint - unknown
Longint - typ prvnich stromu
Longint - typ druhych stromu
Longint - pomerne zastoupeni druhu stormu
Longint - hustota zalesneni
Single - sirka prvnich stromu
Single - vyska prvnich stromu
Single - sirka druhych stromu
Single - vyska druhych stromu
Pote okamzite nasleduji jednotlive zaznamy tolikrat, kolik je ulozeno v hlavicce
Domky:
Single - prvni roh souradnice X
Single - prvni roh souradnice Y
Single - vektor prvni strany souradnice X
Single - vektor prvni strany souradnice Y
Single - delka
Single - sirka
Vegetace:
Single - prvni roh souradnice X
Single - prvni roh souradnice Y
Single - delka
Single - sirka
Vysvetlivny por nepascalisty:
Longint - 4 byte signed integer
Single - 4 byte real ( float )
Co se tyka promenych single, tak souradnice se urci tak, ze cele sirce bitmapy odpovidat delka 1 a souradnice 0,0 jsou uprostred bitmapy.
Nazorne:
souradnice v pixelech / souradnice agn
[0,0] / [-0.5,-0.5]
[127,127] / [0,0]
[255,255] / [0.5,0.5]
A nazorne zapis pro vegetaci - ctverec s rohy
[ 0,0 ][ 128,0 ][ 128,256 ][ 256,0 ]
bude zapsan jako
-0.5;-0.5;0.5;1;
dum o souradnicich
[ 0,0 ][ 128,0 ][ 128,256 ][ 256,0 ]
bude zapsan jako
-0.5;-0.5;1;0;0.5;1;
a dum o souradnicich
[ 128,0 ][ 256,128 ][ 128,256 ][ 0,128 ]
bude zapsan ( priblizne ) jako
0;-0.5;1;1;0.7;0.7
Myslim ze je to pochopitelne pro kohokoliv, kdo by na zaklade toho chtel programovat treba lepsi editor nez je ten mrkvosofti ( alespon aby nepadal ), ja se spokojim s autoautogen utilitkou.
|
|