Jojo, v Calgary, Edmontonu i na Havaji.
No s tím sundáváním...já beru CDA jako prioritu, takže pokud vím track miles od ATC (nebo aspoň ze zkušenosti, podle okolního trafficu, nebo toho co jsem si namaloval v LEGS), tak pokud vidím, že bych letěl dlouho level flight, tak si dám V/S nějakou nižší hodnotu, nebo thrust na nějakých třeba 1.2 EPR a čekám jak se to vyvine Někdy nás zkrátí a je potřeba to drobně dohánět, většinou je to ale spíš tak akorát nebo i málo. Když to chtějí rychleji, tak si řeknou, jinak min. 300fpm je pořád descent. Přijde mi, že oni nás tady většinou klesají hned na platform (pokud to umožňuje terén, někdy ani to ne, bezpečné výšky se tu zdůvodňují občas dost těžko) a zařiďte si to jak chcete. Ale to i v UK. Jen tady ty jejich platforms bývají většinou dost nízko (cca na čtvrtou majli těch cca 1200 AGL), ale přitom nevektorují tak blízko. Řekl bych, že si ATC dělají jen prostor pro zkratky když potřebujou, oni tady jsou ti eproučníci obecně hrozně dezorganizovaní ) Nějakej plán (jako třeba dráha v používání) platí tak půl minuty...
Párkrát se mi stalo, že se ptali jestli nám stačí xx track miles, ale zvykli si 
Jinak YYC je elev 3540, to je čoveče pro můj mozeček celkem záhul na tyhle 3 times rule výpočty...ty seš z PRG asi zvyklej, ale já lítám 90% letišť skoro sea level, nebo určitě do 100ft a tohle se občas blbě představuje v trochu rychlejší akci  |
|