K téhle "procesní" poznámce - kromě stresu toho FO, kterej si to uvědomuje a přitom ví, že na to zbyl sám (skláním se před profesionalitou toho FO, který byl zrovna v tomhle letadle) - tak jinak časově to není rozdíl proti podobnému případu v terénu. Jsou lokality, kam rychlíci ani s nejdivočejšíma houkačkama dřív, než za 15-17 minut nedojedou (proto teď taky ministr změnil zákoné ustanovení o maximálním povoleném dojezdovém čase). V terénu nevíš, za jak dlouho tam budou a co bude dál, ten pilot zas ví, že na něj budou rychlíci čekat nažhavení přímo na RWY.
Takže pokud na to nejbližší letiště nemáš půlhodiny letu (a i takový dojezdový čas se na zemi v terénu může přihodit, když maj rychlíci zrovna kšeft u jiného pacienta... ), tak to časově vyjde nastejno. |
|