FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 9. 2025, svátek má Jaromír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Olomouc ortho Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olomouc ortho   14. 7. 2002 / 20:08
Vláďa Stoje
mam dojem ze LOD12 v 2k2 asi zatim nejde, aspon ne klasicky a tak, aby vedle nej byl zaroven videt i LOD13. Navrzeny nahradni zpusob s texturkami 128x128 jsem uz skusil i pro Prahu VFR pomoci prevodu v davkach, tj. napred pomoci imagetool -batch do bmp, pak pomoci PictureTry do 515 obrazku 128x128 a pak znovu pomoci imagetool do dxt1, vznikly soubory velike 11 kB, dohromady to ma 5 MB. U mne na TNT2 to pri TerrainTexture Size "High" blbne, ale na "Medium" to funguje dobre i s autogenama. Tenhle pokus nikomu nedoporucuju, pri pohledu zblizka dolu je to samozrejme hodne znat, kdyz se pixly zvetsi z 5 na 10 m.
Popsany princip by ale pripadne bylo mozny pouzit pro druzicove snimky napriklad tak, ze pokud by pri jejich zpracovani nevznikly detaily pod 10 m, v archivech pro download by mohly byt textury 128x128 s velikosti 11 kB a teprve pri instalaci by se zvetsily na 256x256 s velikosti 43 kB, tak aby to pak fungovalo soubezne s naplno znazornovanymi leteckymi snimky v Terrain texture Size "High".
U automatickeho generovani autogenu se jenom sklanim v hlubokem obdivu, vubec tomu nerozumim, jak automaticky ve fotografiich vyhodnotit domecky a lesiky, ktere je navic potreba nahradit dostatecne malym poctem obdelniku, to jsou nejake figly pocitacove grafiky a automatickeho vyhodnocovani obrazu? Je to moc zajimavy, jsem zvedav, jak ta utilitka autoautogen bude fungovat!

Vlada Stoje
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ