FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 9. 8. 2025, svátek má Roman Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TURBO ANDULA Jeden příspěvek | Celý strom
TURBO ANDULA   2. 9. 2012 / 13:29
kuma   
Hehe, dobrý! "Basler Andula" !

Sice o tom tady už zmínka byla, ale video ne. Mne nepřekvapuje, že to někdo udělal, spíš naopak by bylo divné, kdyby se o to nikdo nepokusil. Konec konců "turbodaky" už jsou na světě dlouho a i když se moc nerozšířily, vyrábějí (přestavují) se pořád.

Taky volba motoru nepřekvapí, výkony zmíněných eventualit jsou následující:

původní AŠ-62IR 746 kW - 1010 KS
zvolený Honeywell TPE331-12 - 1100 HP = 808 kW - ptrakticky stejný výkon, jako původní motor

a proti tomu M601 - 490/560 kW = 666/760 ks (trvalý/startovní) - ten by s tou andulkou asi moc nenadělal...

Spíš mne překvapuje volba toho Honeywellu, jestli se nemýlím, tak Basler používá PT6A-67R, který má sice 1400 HP, ale u PT6 jde IMHO nepochybně o nejvypiplanější turbohřídelový motor k mání - co to počtu jednotek, součtu provozních hodin atd. atd. - verze PT6A-68, používaná v Texanu II, ta má akorát 1100 HP...
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ