|  | Autogen SDK - bug alebo trik 22. 2. 2005 / 08:22 | |
|  | Ahojte.
Tak som sa dal na autogen k mojim mestskym texturam a tak by som mal par otazok pre nasich MSFS-SDK guru-ov. Po prestudovani manualu som narazil na malu poznamku ktora ma velmi zarmutila - " ked pouzijete objekt z (L) Library nie je mozne definovat presne ktory objekt to bude ale len skupinu (mesto, dedina, velke mesto...) a FS-ko si ho da vyberie nahodne ((("
Neexistuje nejaky bug alebo trik ako to oklamat. Chcel by som totiz na textury vytvorit vlastnu autogen kniznicu aby na mieste kde je tovaren bola tovaren a kde stadion bude stadion atd. Nevytvara si niekde XML temp alebo nieco co by sa dalo editovat? Ale viac zarmucuje dalsi problem. Viem ze pri pouzivani VTP polygonov v Grounde vyuziva sa bug na texturovanie. Ma to ale maly hacik, textury su v polygone prevratene (flip). Na texture to az tak velmi nevadi (iba su tiene naopak ) ale horsie je to ze autogen ostava na povodnom mieste. Ak je samozrejme mesto tvorene pomocou LandClass je vsetko OK ale ak tu istu texturu pouzije autor scenerie cez Ground VTP, tak uz je problem. Napada nieco ako to vyriesit??
Za vsetky podnetne navrhy vopred Dakujem. Marcel Pison |
| |
|