FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autogen SDK - bug alebo trik Jeden příspěvek | Celý strom
Autogen SDK - bug alebo trik   22. 2. 2005 / 08:22
palander
Ahojte.
Tak som sa dal na autogen k mojim mestskym texturam a tak by som mal par otazok pre nasich MSFS-SDK guru-ov. Po prestudovani manualu som narazil na malu poznamku ktora ma velmi zarmutila - " ked pouzijete objekt z (L) Library nie je mozne definovat presne ktory objekt to bude ale len skupinu (mesto, dedina, velke mesto...) a FS-ko si ho da vyberie nahodne ((("
Neexistuje nejaky bug alebo trik ako to oklamat. Chcel by som totiz na textury vytvorit vlastnu autogen kniznicu aby na mieste kde je tovaren bola tovaren a kde stadion bude stadion atd. Nevytvara si niekde XML temp alebo nieco co by sa dalo editovat? Ale viac zarmucuje dalsi problem. Viem ze pri pouzivani VTP polygonov v Grounde vyuziva sa bug na texturovanie. Ma to ale maly hacik, textury su v polygone prevratene (flip). Na texture to az tak velmi nevadi (iba su tiene naopak) ale horsie je to ze autogen ostava na povodnom mieste. Ak je samozrejme mesto tvorene pomocou LandClass je vsetko OK ale ak tu istu texturu pouzije autor scenerie cez Ground VTP, tak uz je problem. Napada nieco ako to vyriesit??
Za vsetky podnetne navrhy vopred Dakujem. Marcel Pison
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ