FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Autogen SDK - bug alebo trik Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Autogen SDK - bug alebo trik   22. 2. 2005 / 11:59
palander
... no nepotesil jste mne Mareceku,...

a) pani to je vyzva, nechcem i to ani predstavovat tu robotu min. 5 typov textur po 7 stvorcoch 256x256 px. Este tak 1-2 keby islo len o domceky tie sa celkom daju zakamuflovat ale horsie je to z texturami kde su väcsie objekty (stadion, fabrika, panelak...)
Asi si to budem musiet prejst hlavou (Kurt Kobein)

b) pre väcsinu uzivatelov nefunkcne ani keby som spravil autoinstall. A ked sa este najdu scenerky kde maju LandClass a VPT spolu. To by bolo zas obsadene forum otazkom " preco mi pada FS" ...

Ostava mi este nejak sa dohodnut z tvorcami scenerii co vlastne pouzivaju castejsie. Napr. velke mesta landlass , dedinky VPT atd. V Cesku to je horsie lebo uz mate velku cast uzemia spravenu, na slovensku okrem (BA-napis) je vsetko defaultne LandClassove. Inak som bol donedavna zastancom VPT polygonov uplne na vsetko ale teraz som objavil caro LandClass a jeho genialne plynule a prirodzené prelinanie textur medzi sebou a samozrejme zmena textury pri zmene mesh. Podla mna je velmi vhodne spravne pouzivat oba postupy a je to velmi prinosne aj pre FPS aj pre prirodzeny vzhlad FS-ka. Sam som sa popalil na Cell pre Nitru kde bolo vsetko z VPT a na pomalsom stroji to pekne zamavalo z FPS. No nic este pockam na reakciu autorov scenerii a potom sa rozhodnem.

Zatial Ti velmi pekne Dakujem a coskoro sa ozvem.
Ahoj Marcel
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ