Tak jsem tu měl nachystanej sáhodlouhej příspěvek o konataminovaných drahách, testování výkonů, filozofii bezpečnosti, letecké kultuře a UTairu, byla tam spousta odstavců a odrážek a taky krásně zvýrazněný bold a kurzíva.
Ale protože jsem taky arogantní hovado, egoista a taky ještě sračka od podzvuku co si v Bojinku jen kouše nehty a čte noviny, tak to sem zatím nedám a raději se tondeho zeptám selským rozumem 
- Co na to říká strýček Google - protože jsem samozřejmě taky hodně Googlil, tak by mě zajímalo cos konkrétně našel a kde?
- Proč se testování dělá na linkové mašině UTairu? Někomu ji půjčili nebo prodali?
- Letěl s tím linkový pilot, testovací pilot, UTair nebo někdo jinej?
- Experimentální let za účelem zjištění z jakých sraček se dá ještě vzlétnout je konkrétně co? Mašina plná měřícího vybavení a testovacího personálu, nebo pilot co se podívá z okýnka a řekne si - to by ještě šlo, dáme tam plnej knedl a uvidíme?
- Proč se testuje celej vzlet a ne jen vliv kontaminace na akceleraci?
- Z kterých důvodů měla společnost UTair smrťák? A z kterých důvodů ty ostatní smrťáky?
- Jaké jsou limity An-26? Jaké jsou postupy pro situace, které jsou NAD rámec provozní přírůčky - ve smyslu zhoršení podmínek? Je obecný princip - co není uvedeno je povoleno, nebo naopak? |
|