Takže pane znovu děkuji za link. Včera jsem konečně rozchodil na své lokální síti IBNET a pár desítek minut věnoval testům. Takže předběžné závěry.
Multiplayer FS2004 v určité vzdálenosti při připojování do formace (odhadem cca. stovky metrů až dva km) začne přeskakovat poloha letadla mezi dvěmi místy. Po nastavení nejvyšší přenosové rychlosti na IBNETu se toto neděje.
IBNET je nesrovnatelně lepší produkt, žádné poskakování. Připojení a let ve formaci je nejenom plynulý, ale vše jde najednou daleko lépe. Kvůli takové pitomosti jako je naprostá plynulost multiplayeru je létání ve formaci o řád jednodušší a je to POŽITEK a nikoliv nervy drásající jízda na zasekávající se horské dráze !
Kdyby nebylo jedné maličkosti, řval bych blahem. Pro normálního hráče je to nepodstatné, ale pro mě je to docela zádrhel. Pokud se mění letadlo, je nutné IBNET odpojit, vyměnit letadlo a znovu připojit. Vzhledem k tomu, že multiplayer jsem potřeboval do prostředí které si vyvíjím a automatická změna letadel je podmínkou pro jeho původní filosofii je to pro mě docela zásadní problém.
Takže buď musím změnit celou koncepci svého simulátoru, nebo musím najít ještě jiný multiplayer. Po zážitku s IBNETem se k Microsoftímu vynálezu totiž zkrátka vrátit nelze. Pánové z Microsoftu děkuji za FS2004, je úžasný ale jeho multiplayer - brrrr 
Takže ještě děkuji za odkaz, rozhodně mi přinejmenším ukázal cestu kudy dál. No a kdyby jste někdo znal ještě jiný multiplayer než IBMNET, budu rád za každý tip.
Díky ! |
|