A mohl bych tě Radime (a FSpilota rovněž) poprosit, abyste mi vysvětlili, na základě čeho začne ten váš kouzelnej Airbus stoupat, jsa zmaten a vyveden z ekvilibria zcela zanedbatelnou změnou gravitace s výškou? Zvlášť když:
- udržuje při manuálním řízení konstantní attitude a nikoliv výšku
- G load manévr na základě výchylky sidesticku provádí pouze - ehm, když je sidestick vychýlený?
Airbus, jako každý éro, může stoupat (stejně jako klesat) za konstatního pitch&power. Důvodů by se našla řada - pitch i power mají svoje referenční body v prostoru a to čemu říkáme v letectví konstantní výška je taky v zásadě velmi relativní pojem. O homogenitě vzduchové masy ani nemluvě...
Ale že by to u Airbus stoupal sám od sebe v závislosti na vlivu gravitace je podle mě naprostá pičovina a nějaká stránka pro střední školy (byť hostovaná u NASA) mi jako potvrzení onoho "urban legend" přijde značně nedostatečná |
|