Promiňte, že se pletu do debaty, ale tak nějak teple lidsky bych tipnul, že pravdu má Rychlokvaška.
Jak by jako ten Airbus poznal to 1g? Četl jsem na Wikipedii, že 1g je hodnota, která je v podstatě na jakémkoli místě na zemi unikátní. Takže je jiná v Praze a jiná v Brně, jen tak naokraj. Jak by se teda Airbus mohl řídit podle hodnoty "1g", když je všude jiná, a nikdo vlastně nemůže vědět jaká?
A ohledně toho nekonečného stoupání, konstantní zrychlení ve stoupání (například ve výtahu) přece znamená, že ten výtah konstantně zrychluje, takže v případě toho Airbusu by to letadlo, aby tomuhle požadavku vyhovělo, muselo zvětšovat sklon dokud by nebylo kolmo k zemi, a potom by muselo sakra hodně tlačit motorem, a nakonec by zmizelo jako raketa směrem o země a ještě by pořád zrychlovalo to svoje vzdalování.
Může mi to někdo vyvrátit? Třeba Vavroch? |
|