FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu Jeden příspěvek | Celý strom
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu   8. 9. 2013 / 22:05
Kachna
Ono pády a tyhle evoluce FSka neumí, takže je asi nikdo neprogramoval. FSka tutiž nepočítá proudění, ale znásilňuje jeden bod podle matematického modelu.


Tak, sloty ti byly zodpovězeny, já jen k trimům. Ryhlost timů se zrychlí, pokud máš klapky vysunuté tuším na víc, jak 5.

Letadlo ti nikdy nedovolí zvýšit tlak, než je 3200PSI, to tlak odpustí odpouštěcí ventil (není to normální stav). 3000PSI je normální tlak po celo bodu letu a je držen automaticky čerpadlem.

B737 nemá žádný stall protection systém, jako ATRka (push sticker), nebo Airbusy (který hlídají obálku). Jenom začne třást stick shaker.

To stažení plynu je zas problém FSky. Z praxe je známo, že si NGéčko po zásahu pilota plyny zas upraví, kam chce (pánové od Turkish by mohli vyprávět)
   Seznam příspěvků  
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 16:37
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Jenicek737 Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 17:16
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 21:56
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Jenicek737 Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 12:29
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Cirrus/Pindra Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 21:39
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:31
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Cirrus/Pindra Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 23:06
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:05
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:35
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Koprik Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 23:14
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 06:57
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 23:21
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 00:05
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 09:18
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 10:17
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:02
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:10
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:24
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Koprik Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:22
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:40
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:43
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:06
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:43
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Rychlokvaška Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 16:31
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Mike76 Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 18:38
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 23:18
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 00:08
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ