FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 3. 8. 2025, svátek má Miluše Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu Jeden příspěvek | Celý strom
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu   10. 9. 2013 / 11:02
ltow
B737NG opravdu neznám, ale pokud si matně vzpomínám, tak jsou tam RAD ALT dva? Pokud ano, překvapuje mě bohorovnost toho, kdo psal daný algoritmus pro A/T a AP podrovnání (který vyhodnocuje pouze CAP RAD ALT?) a nedal do něj ani jednoduchou podmínku pro RAD ALT disagree, něco ve smyslu:

- obě RAD výšky musí až do nějaké limitní BARO výšky (dejme tomu absolutní minimum pro GOA cca 100-150ft) +- 10f souhlasit - když ne: TIK, TIK, TIK, CAT III autoland capability lost.

- Pokud se to stane (RAD disagreee) pod výškou pro možný GOA - dejme tomu těch 150ft, tak je možné poměrně bezpečně na základě dat historické hybnosti A/C predikovat, kde se letadlo nachází (v jaké výšce nad dráhou) a ten RAD ALT, který ukazuje odlišnou hodnotu od predikce prostě z rozhodovacího procesu vyřadit jako failed.

- Pokud tam nejsou dva RAD ALT (sorry opravdu jsem líný hledat ), tak by stejná podmínka pro RAD fail měla být s o něco větší rezervou alespoň vůči BARO ALT. Vzhledem k samozřejmě možné větší diskrepanci BARO a RAD ALT dané terénem by bylo možné použít pro porovnání i EGPWS terrain model.

Předpokládám, že s dostatkem znalostí o typu by kdokoliv jiný vymyslel lepší disagree algoritmus během pár minut.

Ono totiž nechat letadlo na Vref flarovat, na základě údajů z jednoho notoricky nespolehlivého přístroje, aniž bych si skutečně ověřil, že jsem opravdu alespoň +- ve výšce pro podrovnání a ne 1000ft vysoko je opravdu programátorské diletanství. Takhle snad fungují jen naši kolegové z Indie.

Vzhledem k tomu, že se jedná "pouze" SW fix, mohl už to Boeing v rámci nějakého průběžného maintanence plánu během roku/dvou do AP přidat.

Tím se nijak nevyjadřuji k chybě posádky, nebo ATC - v téhle nehodě si část své viny nese každý.

P.S.: No offence to B fans.

   Seznam příspěvků  
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 16:37
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Jenicek737 Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 17:16
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 21:56
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Jenicek737 Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 12:29
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Cirrus/Pindra Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 21:39
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:31
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Cirrus/Pindra Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 23:06
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:05
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Lapak Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 22:35
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Koprik Zobrazit celý strom08. 09. 13 v 23:14
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 06:57
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 23:21
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 00:05
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 09:18
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 10:17
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:02
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:10
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:24
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Koprik Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:22
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:40
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - ltow Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 19:43
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:06
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 11:43
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Rychlokvaška Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 16:31
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Mike76 Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 18:38
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Kachna Zobrazit celý strom09. 09. 13 v 23:18
Chování 737 NG (konkrétně A/T) při stallu - Radimmm Zobrazit celý strom10. 09. 13 v 00:08
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ