FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 14. 5. 2024, svátek má Bonifác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Landclass file ..... Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Landclass file .....   30. 7. 2002 / 22:12
Vláďa Stoje
kdyz se v inf souboru zada type = CLASSU8 (coz je class, unsigned 8bit), je mozne nagenerovat v LOD5 z 8bitoveho obrazku bgl, ktery urcuje, kam se natahne jaka defaultni textura (fungovalo to uz v CFS2, viz zasnezene Tatry na www.volny.cz/stoje/scen), u FS2002 dokonce vcetne defaultniho autogenu. Jeden pixlik LOD5 svoji hodnotou 0 - 255 urcuje texturu pro cely kvadrant LOD13 (13 = 5 + 8). Prirazeni textur bylo postupne lidmi mapovano (MS to sam nezverejnil) a je popsano i v ruznych demoverzich nebo freeware generatorech (ne editorech - neopravuje se stavajici bgl soubor, ale vytvari se uplne novy ve vyssi vrstve), napriklad FSLandClass od Burkharda Renka a jinych. Nejsou ale nezbytne potreba, staci na to FS2000 Terrain SDK. Nevyhodou je myslim, ze pro bezchybnou funkci musi byt datovym souborem pokryt cely kvadrant LOD5 (to je pevne dana oblast v polednikovem smeru kolem 313 km), v nenadefinovanych plochach se ukazuje voda, ale mozna uz i tohle je dnes nejak vyreseno, uz i nekdo navrhoval specialni funkci indexu 254 a 255 pro ponechani default textury nebo uzivatelske textury v danem pixlu LOD5 nebo kvadrantu LOD13, to jsem nezkousel
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ