| | Re: Landclass file ..... 30. 7. 2002 / 22:12 | |
| | kdyz se v inf souboru zada type = CLASSU8 (coz je class, unsigned 8bit), je mozne nagenerovat v LOD5 z 8bitoveho obrazku bgl, ktery urcuje, kam se natahne jaka defaultni textura (fungovalo to uz v CFS2, viz zasnezene Tatry na www.volny.cz/stoje/scen), u FS2002 dokonce vcetne defaultniho autogenu. Jeden pixlik LOD5 svoji hodnotou 0 - 255 urcuje texturu pro cely kvadrant LOD13 (13 = 5 + 8). Prirazeni textur bylo postupne lidmi mapovano (MS to sam nezverejnil) a je popsano i v ruznych demoverzich nebo freeware generatorech (ne editorech - neopravuje se stavajici bgl soubor, ale vytvari se uplne novy ve vyssi vrstve), napriklad FSLandClass od Burkharda Renka a jinych. Nejsou ale nezbytne potreba, staci na to FS2000 Terrain SDK. Nevyhodou je myslim, ze pro bezchybnou funkci musi byt datovym souborem pokryt cely kvadrant LOD5 (to je pevne dana oblast v polednikovem smeru kolem 313 km), v nenadefinovanych plochach se ukazuje voda, ale mozna uz i tohle je dnes nejak vyreseno, uz i nekdo navrhoval specialni funkci indexu 254 a 255 pro ponechani default textury nebo uzivatelske textury v danem pixlu LOD5 nebo kvadrantu LOD13, to jsem nezkousel |
| |
|