O obnove interieru to fakt nebude... to jsou v porovnani s ostatnima vecma drobaky. A meni se jednou za cas tak jako tak.
Spis jde o naklady. Stare letadlo je levne, ale vic zere a budes mit vetsi naklady na udrzbu. Coz oboje nahrava spis provozu v cargu, kde letadla nalitaj min hodin nez u osobni dopravy. Taky si pak muzes vsimnout, ze nove postaveny nakladaky pak kupujou spis spolecnosti ktere litaj cargo pravidelky, treba FedEx, UPS. Charterum ktere toho nalitaj min, nebo maji jiny rezim prepravy pak budou spis vyhovovat prestavby starsich letadel, i kdyz ty se najdou i u tech pravidelek.
Jeste bych doplnil tu Jet2 a kombiky... neni to tak zcela presne, pro tento druh se spis dneska pouziva pojem "Quick Change" nezli kombi, tedy "rychla zmena" - jak bylo receno, prestavba osobniho 737 na nakladni trva jen nekolik malo hodin.
Kombi se uziva spis na letadla ktere jsou castecne cargo a castecne osobni - treba ty 747, vzadu se nalozi normalni cargo, a vepredu maj prostor pro lidi. Litali s tim myslim jeste celkem nedavno KLM, ale pokud vim, dneska se to uz nesmi vyrabet. |
|