FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 13. 5. 2024, svátek má Servác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Načítání textur v FS2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Načítání textur v FS2004   28. 12. 2013 / 08:02
kuknamys   
Tak to s tím SDD mě zatím vůbec nenapadlo. Díky za tip. Rok od roku mě totiž stále víc zajímá jestli existuje sestava na které se ortofotomapa okolí LKVO kterou si tvořím stihne někdy načítat bez rozmazávání na vysoké rychlosti 400 - 500 kts. Vyzkoušel jsem to i na nějakých mírně lepších sestavách o kterých si FS9 v době svého vydání mohlo nechat pouze zdát a i když výsledky jsou samozřejmě lepší, stále jsem neviděl sestavu která by to opravdu stíhala. Zatím chybí peníze na něco opravdu lepšího, ale mám temné podezření jestli není nějaká zásadní chybka v samotném enginu FS2004. Tak jako tomu pravděpodobně bylo například kdysi u Microsoft Train simulátoru. Co si matně vzpomínám, tak zde u lepších českých scenérií bylo FPS totální tragédií zcela nezávisle na tom, na jak silných PC jsem to zkoušel.

Prozatím se mi jenom osvědčilo pro eliminaci tohoto nepříjemného efektu postupně vše osazovat autogenem (ten toho dost zachrání ale je to práce fakt na několik roků) a hlavně pokusit se zaměstnat "pilota" do té míry, aby neměl čas čumákovat po nehezkých a rozplizlých pixlex (často potom vnímám v nízkých letech výšku nad terénem, ale ani si neuvědomím že tam jaksi chybí textury)

Každopádně si SSD HDD zapisuji jako další zajímavý tip, díky
 
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ