FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 13. 5. 2024, svátek má Servác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Načítání textur v FS2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Načítání textur v FS2004 - předběžná hypotéza   30. 10. 2014 / 13:49
kuknamys   
Tak jsem dneska pročetl přípěvek : http://www.sharpwings.ivao.cz/2014/10/rychly-pruvodce-tweakovanim-fsx-pro.html#more

Vůbec mě nenapadlo, že by nastavení limitu FPS mohlo mít vliv na rychlost načítání textur. Velmi chytrá myšlenka to vůbec vyzkoušet, děkuji za ni (a také díky za krásné stránky, kde jsem se už neskutečně moc věcí naučil).

Po 20 minutách zkoušení vyslovuji předběžnou hypotézu : Velký vliv na rychlost načítání ortofoto textur a tudíž i na jejich ostrost má samozřejmě kromě vlastní rychlosti letadla, změny kurzu apod. i hodnota nastavení FPS. Čím větší je FPS, tím rychleji se textury načítají. Při hodnotě okolo cca 180 FPS je i při vyšší rychlosti letadla (500 kts) textura načítána rychle, při nastavení na 20 FPS je vše záhy rozostřené. Po vrácení FPS na neomezené hodnoty se během 2 sec textury znovu načtou ostře.

Tudíž to může fungovat tak, že při každém "taktu" FPS je načten pevně daný objem textur a pokud tomu tak skutečně je - tak na sebelepším PC jsou potom často ortofoto textury rozostřené, dokud není nastavena velmi vysoká hodnota FPS.

A zdůrazňuji, je to : PŘEDBĚŽNÁ hypoteza pro FS2004 !
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ