FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 15. 5. 2024, svátek má Žofie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Innsbruck Approach (LOWI) Jeden příspěvek | Celý strom
Innsbruck Approach (LOWI)   30. 5. 2014 / 00:17
Rychlokvaška
Za nulové viditelnosti nelze provést na letiště Innsbruck bezpečně žádné přiblížení !!!

Pokud nejsou minima 1500m dohlednost a oblačnost min. 1300ft AAL, tak letiště dokonce nedovoluje ani žádná přiblížení. I když je možné v případě dočasně zhoršených místních podmínek (lokální mlha, kouřmo, sněžení) požádat o přiblížení pokud je RVR alespoň 1000m, dohlednost nad mlhou alespoň 5km a žádné mraky pod 3100ft, v praxi to málokdo využívá a většina aerolinek má minima mnohem vyšší - například 3.7km dohlednost pro přílety z východu a 5km pro přílety ze západu, s minimy na 3700, resp. 5000ft. V tom údolí to není zejména při Föhnu a mlhách vůbec žádná legrace a pouštět se do přiblížení i za mnohem lepších podmínek než jsou uvedená minima není vůbec procházka růžovou zahradou.

I když se leccos mění s příchodem GNSS přiblížení a posunem antény lokalizéru, Innsbruck zůstává letiště, kde se letí závěrečná fáze přiblížení zásadně vizuálně, za ne úplně standardních postupů a přístrojové navigační pomůcky (s výjimkou GPS) neexistují.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ