Hmm. Na tom videu je to skutečně hodně podobné vývrtce. Jen je nemožné zjistit, jestli je to úrovní simulátoru, dobře zadanými daty v letové dynamice u toho letounu anebo obojím. A těžko posoudíme, jestli by uměl to samé FS, nebo jestli jen chybí dostatečně vytuněný model letadla s takovouto, nebo podobnou letovou dynamikou. Na to asi přijdeme, až se někdo začne opravdu hlouběji zajímat nastavením dynamiky a ne jenom repaintění. To není nic proti nikomu, jen že vím podle sebe, že se mi do toho taky moc nechce. Už kvůli tomu, jak je to složité.
Taky jsem si všimnul, že třeba poslední Blaník pro FS9 do vývrtky nechce a nechce a verze pro FS2000 to dokázal. I přesto, že ve vývrtce nechtěl zůstat i když jsem ho tam držel násilím, tak to něco jako vývrtka bylo. Přemýšlel jsem o tom, jestli by nešla data ze staršího Blaníka dostat do toho novějšího, ale ještě jsem to nezkoušel. Ale přiznám se hned, že jsem to akceptoval a smířil se s tím, než abych pracoval na něčem, o čem nejsem přesvědčený, že bych to mohl úspěšně dokončit. Něco jiného by bylo, kdybychom věděli, jak FS pracuje po stránce virtuální fyziky a jestli by mělo smysl něco takového zkoušet.
|
|