Koukni sem. http://msdn.microsoft.com/en-us/library/cc526961.aspx#DataConventions
jsou to jakesi tabulky koeficientu, o kterych vi jen buh co znamenaj a tobe neznamy algoritmus si z nich vybira co se mu kdy hodi. => ze odladit v tom neco smysluplneho je asi dost umeni.
X-Plane ma na vyvoj dyamiky nastroj, ktery se jmenuje Plane Maker. V podstate je to jednoduchy modelar, ve kterem si nadefinujes trup, umistis motor, pridas kridla, zvolis profil, pridas ridici, podovzek a teziste.
Pokud mas k eru alespon zakladni podklady, vetsinou to leti +/- dobre. Pokud chces, aby to letelo skvele, potrebujes mit presny profily, vic dat a pokud mozno rozumnet aerodynamice.
Neni to jednoduchy, ale je to logicky a zabavny. Ale hlavne si hrajes s pojmy, kterym rozumis.
Letem svetem:http://wiki.x-plane.com/Creating_a_Basic_Aircraft_in_Plane_Maker
A presnost? Kolega Hotsteel na svem blogu o vyvoji DGčka tvrdí, že se trefil do poláry skutečného stroje s cybou 2.5% http://www.x-soaring.com/2011/12/flight-model.html |
|