Do P3D v2.3 vývojáři doporučovali AM 243, core 1 a thread 1 volný. Osobně jsem měl nejlepší výsledky když jsem to nechal default - běží to na všem. U FSX jsem krom pár experimentů na defaultu (AM=84 pro Steam). P3Dv3 je celkově rychlejší, takže mě nenapadlo se v tom nějak babrat. V těch místech co jsem zkoušel byl výkon v2 vs v3 +- stejný dokud jsem nenastavil AM. Dnes večer ještě vyzkouším vypnout HT v biosu, zda to udělá nějaký rozdíl...
Ale má to i negativa, o dost pomalejší načítání letu, změna letadla, počasí, lokace... vše trvá cca 2x déle, tam ty jádra navíc jednoznačně pomáhají, dokonce ve FSX mi přišlo že se to načítá lépe s AM 255 nebo třeba 252.. Při letu jsem zjistil že je línější GTN (už je instaler i pro v3), standardně se mi cpe na poslední thread, v T Dukovi s dvěma instancemi Garminu pak jedna běží na core 3 a druhá na thread 3.
FFTF u mne žádný vliv nemělo, HighMemFix je záležitost jen boxované verze FSX, SE ho má v cfg od základu a v P3D není potřeba vůbec.
Autogen na "malou" vzdálenost... tohle je základ pro stromy:
AUTOGEN_TREE_MAX_DRAW_DISTANCE=9500.000000
AUTOGEN_TREE_MIN_DISTANCE_TO_LOD=2500.000000
Hodnoty se dají nastavit až na 12000. Tím se zvýší vzdálenost na kterou jsou generovaná ORBX noční světla, které jsou řešená jako autogen stromů. Budovy mají defaultně 12000.
Osobně to nepoužívám a nechávám v defautlu. Díky tomu, že P3D vykreslí ten autogen kompletně najednou jde vidět jeho hranice poměrně zřetelně (záleží na situaci a prostředí), FSX ho průběžně mění v celém rozsahu a dál od kamery je řidší, takže ten skok není tak viditelný, oproti tomu je tam výrazný právě ten prvek dokreslování, takže se krajina před tebou mění.
Tady se to před pár dny řešilo... http://www.prepar3d.com/forum/viewtopic.php?f=6312&t=113609 k tomu se na konci vyjadřuje i jeden z vývojářů. |
|