To mas pravdu, pokud to neudelas pomoci napr speed intervention push-buton ze? Jinak ja nerikal, ze to letam na VNAV az do konce. Ptal jsem se jen, jak je to spravne.Pravdou je, ze tak pomaly, jak mi psal na zacatku Ludek CH jsem vskutku nebyl ( neco kolem 225, min jsem to nestahl.Jinak kde vy zkuseni vypinate VNAV?) Me spis mate jina vec a to ten protihlukovy postup. Jak se to teda dela? Pry se leti kolem 200 kt az na OM s klapkama na 1, tam se teprv vysouva podvozek a pak vsechny klapky az na 30, teda pokud to neni autolend, tam na 40, ale to se tady uz rozebralo. Muj instruktor uz tohoto casu 737 lita a jednou mi rikal, ze to je peknej mazec a plny ruce prace, tak nevim, jestli to je takova brnkacka zpomalit, zatim mam proste jen jinou zkusenost, nicmene nevylucuju, ze je problem skutecne ve mne. |
|