LKPR:
V zásadě platí omezení podle tzv. SLP bodů, které jsou prakticky na každé příletovce ( SLP1 = 250kias a SLP2 = 220kias , prosím podívej do map LKPR , je to na STAR pro každou RWY , www.vacc-cz.org/download ).
Tato omezení jsou natolik rozumná, že je doporučuju bezezbytku přejímat i do simulací. Z toho vyplývá, že maximální rychlost pro "zatočení" do ILSu by měla vždy být pod 220kias , ale obecně je tak 180-210kias, protože se hned musí dál brzdit: do OM musí letadla udržovat 160kias, především, kvůli separaci ( to je uvedeno v postupech , ne v mapě ). Pokud 160kias letadlo neumí ( Zlin ) , musí to včas oznámit . Po minutí OM se pak dále postupně zpomaluje...
Platí pro ILS , pro VOR-DME, VOR/DME jsou rychlosti předepsány maličko jinak, ale jsou podobné ( ne vyšší ).
Předpokládám, že tyto postupy se měnily, takže skutečně Tebou popsané procedury jsou (byly) možné a sám jsem tento postup viděl ( snaha o co nejdelší udržení clean konfigurace ), ale dnes se skutečně musí dodržovat těch 160kias kvůli hustotě provozu, což vyžaduje "nějaké klapky" již na cca 15nm.
Rovněž tato omezení bych do simulace jednoznačně převzal a přizpůsobil tomu "své procedury ". |
|